ponedjeljak, 20. veljače 2012.

Zoya - Avery

Definitivno najljepša nude boja koju sam ikad vidjela. Čim sam vidjela swatcheve na netu zaljubila sam se u ovaj lak. Kada mi je stigao prvo sam se razočarala ugledavši bezveznu nude boju u bočici, ništa posebna, sasvim obična boja. Ali zato ne mogu opisat oduševljenje kada sam ga nalakirala na nokte, sasvim drugačija nijansa, predivan je, iako mislim da ne ide uz moj ton kože jer malo čudno izgleda na meni, ali meni se svejedno jako sviđa. Kako ste vi odredile ton i podton kože i kako to već ide? Za mene je to nemoguća misija, prosvjetlite me :p
Mislim da o kvaliteti Zoya lakova ne moram puno pisati, meni su savršeni, od četkice, teksture do bočice. Lak je odlično pigmentiran i 2 sloja su mu dovoljna da se dobije potpuna prekrivenost, mislim da bi lako prošao i jedan deblji sloj, ali lakše ga je nalakirat u 2 sloja. Pa evo slike:



Jeste li primjetili kako sam ja zaljubljena u sve svoje lakove?! Hahaha...
Pripremam uskoro za vas jedno malo darivanje, samo da još proučim sve o tome ili ispitam svog "mentora" :D

Broj komentara: 7:

  1. Prekrasan lak! Za određivanje podtona pogledaj na dnevnom svjetlu kakve su ti boje žile na zapešću, ako su zelene znači da si topao podton tj. žuti, ako si plave onda si hladni(rozi podton), ako pak imaš i plave i zelene znači da imaš neutralni podton.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasan je! I jako su ti porasli nokti!

    Imam samo jednu primjedbicu :p U redu je da nauljiš zanoktice, ali jel ne misliš da bi bilo bolje da pričekaš da ulje upije ili ga razmažeš malo da se ne sjaji toliko sve okolo? Ne se ljutit :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma šta bi se ljutila, volim kritike :p ovo mi je novo ulje (orly) nema onaj aplikator nego četkicu pa uvijek nanesem više nego treba, a upija se sigurno sat vremena. Ali da, ovo je definitivno premasno :)

      Izbriši
  3. Lepa je bojica, ja isto nemam pojma koji sam ton, ali nude nijanse su stvarno najgore, mnogo je tesko pronaci neku koja savrseno odgovara, ja u kolekciji imam svega 2-3 koje mogu da nosim

    OdgovoriIzbriši
  4. this color is very beautiful :) i'm following you :)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši