srijeda, 5. listopada 2011.

Orly - Snowcone

Moj odabir za današnji post je Orly - Snowcone, lak je iz prošlogodišnje kolekcije koja se zove Sweet i bome je tako, svi lakovi iz te kolekcije su mi predivni. I naravno, kao pravi ovisnik o lakovima imam ih sve. Snowcone sam odabrala jer ga svi primjećuju, mladi, stari pa čak i muški :) pogotovo se sviđa mojim sinovima :) Pa evo i slikica :



Boju mi je bilo jako teško za uhvatiti, realnija je ova druga slika.
Boja je baš onako prava nebesko plava. Lak se odlično razmazuje i sviđa mi se njihova četkica, jedna od najboljih ikad, dovoljan je jedan sloj laka da bi u potpunosti prekrio nokat, ali ja ipak na slici imam 2 sloja, uvijek stavljam 2, navika neka. Bočica je jako velika, sadrži čak 18 ml laka, to su najveći koje imam.
Ja sam oduševljena Orly lakovima, kako se vama sviđaju?

Nema komentara:

Objavi komentar