nedjelja, 2. listopada 2011.

Početak..

Svaki početak je težak, pa je i meni teško napisati uvodni post, pa da počnemo.
Obična sam "djevojka" sa neobičnim hobijem ili kako ja kažem ovisnošću. Obožavam lakove za nokte i sve u vezi njih tako da ćete ovdje većinom o tome i čitati. Iako i nemam neke predivne nokte poželjela sam svoju strast podijelit sa drugima.

Dugo sam razmišljala sa kojim da lakom počnem i odlučila sam se na jedan kojeg cijelo ljeto gledam.

L'oreal Resist & Shine br. 430



Meni je ova nijansa preeedivna, prava koraljna, žarka boja iako je u bočici jača nego na noktima, svejedno je divan. Odlično se maže, četkica je super, na slikama je 2 sloja i seche. Lak je postojan, na mojim noktima je izdrzao 5 dana bez da se igdje oštetio, oduševilo me to.
Ispričavam se zbog zanoktica, predugo sam drzala afroditin gel za uklanjanje kožice i skroz mi je sad iziritirana.
Nadam se da je ovo bio dobra post za početak.

2 komentara:

  1. Ovaj mi je predivan! Koliko samo obigravam oko njega, jer ovde za tu cenu mogu kupiti Essie lak, ali boja je stvarno nesto posebno i mnogo ti lepo stoji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, cijena je malo previsoka, ovog sam jako dugo gledala i na kraju ga dobijem na poklon, stavrno je divan lak. hvala

      Izbriši