subota, 28. siječnja 2012.

Basic Beauty nr. 65 & Essence - Glisten Up

Danas sam izabrala jedan više proljetni nego zimski lak, ali bolesna sam i morala sam se malo razvedriti veselom bojom :)
Neću puno pričati nego ću opet stavit brdo slika jer uopće nisam mogla uslikati pravu ljepotu Basic Beauty laka, a niti divne kombinacije sa Glisten up-om.


i ovako izgleda u kombinaciji sa Essencom



Ova dva laka su mi jako draga, Basic sam dobila od kume i to mi je jedini te marke, a odlične je kvalitete, morat ću u nabavku po još :D A Glisten up mi je isto drag i trošim posljednje kapi. 
Kako vam se sviđa kombinacija?


3 komentara:

  1. Meni je odlican lak imam i ja skoro istu nijansu i najvise ga volim nositi ljeti ali i zimi volim da mi uljepsa tmurne dane :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je pvaj tirkiz pogodak u <3...Malo je reći koliko je divan...A nokti su ti predobri, uredno, divno....Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oba laka su predivna, a tek u kombinaciji su super :)

    OdgovoriIzbriši