srijeda, 25. siječnja 2012.

Moj prvi franken!

Kupio mi muž nedavno lak, predivan, boja između boje fuksije i žarko ružičaste, stvarno je bio lijep, ali... Dočepao ga se moj sin, nažalost za lak jer ga je razbio. Malo je udarao bočicom od pločice i odlomio se gornji dio, sva sreća nije se razlio po podu. Nisam znala šta bi sa njim, a bilo mi ga žao bacit pa sam odlučila nešto napraviti od njega. I ispalo je ovo:


Presipala sam ga u praznu bočicu od Seche Vite nadlaka i dodala mu jos par lakova i neke šljokice i ispalo je tako kako je. Na prvu sam bila oduševljena bojom, divna je, ali neuhvatljiva fotoaparatom, presijava se između roze i naranđaste, sa sitnim i krupnijim zlatnim šljokicama i sitnim flekijima, šteta što se ne vidi sve na fotkama.
Onda sam ga krenila lakirat i moje oduševljenje je splasnilo, lak je totalno "neupotrebljiv", jako teško se maže, gotovo nemoguće, koliko god ja thinnera usipala i dalje je pregust i "gumast", na noktima jako hrapav. Totalni fail, bolje da je u smeću završio.
No dobro, kako kažu, bit će bolje drugi puta.
Evo još malo slika:



Kako vam se sviđa boja? Ima li koja slična "original" boja, jako mi se sviđa i htjela bi takvu boju laka koje je maziva :)

4 komentara:

  1. šteta, što nije uspio, boja je prekrasna,koraljna

    OdgovoriIzbriši
  2. meni baca na neku zrelu lubenicu... ali tamo nema narančaste, hm... ako vidim nešto slično negdje, javim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e pa točno takva i je boja sa blagim naranđastim odsjajem :)

      Izbriši
  3. da, šteta, vidi se da je "hrapav" na noktima :( Boja mi na prvu bacala na OPIjev In my back Pocket kojega se spremam recenzirati, ali je OPI ipak malo više narančast. Iako, sviđa mi se boja tvojeg izuma ;) Lijepa je...sada naći Dupe iste ;)

    OdgovoriIzbriši